Telesa Brown kanadai fodrász a TikTok-csatornáján tett közzé egy videót, melyben arról beszélt, mi az az öt szokás, amivel leggyakrabban felidegesítik a vendégei.
Elsőként a késést emelte ki, illetve azt, amikor egyáltalán nem jelenik meg a lefoglalt időpontban a vendég. „Megértjük, hogy közbejönnek dolgok, de egy elfoglalt fodrásznak általában be van táblázva az egész napja, és az öt percnél hosszabb késés a nap többi részére is kihat” – fogalmazott.
Másodikként említette azt, hogy a vendégek gyakran piszkos, zsíros hajjal érkeznek hajfestésre. Mindezt az elterjedt tévhit miatt, miszerint így hatékonyabb az eljárás.
„Értem, hogy a fodrászok évek óta azt mondogatják neked, hogy ezt csináld, nem a te hibád. De azért vagyok itt, hogy ezt korrigáljam. A hajfesték jobban működik tiszta hajon, így a legjobb eredmény elérése érdekében érkezz tiszta hajjal.”
A harmadik dolog, ami kiakasztja a szakembert, ha a vendég betegen jelenik meg a szalonban. Azt kérte mindenkitől: még ha sokat is várt az időpontra, ha megbetegszik, inkább mondja le azt.
Negyedikként említette azt, amikor a vendég teljesen más szolgáltatást kér, mint amire időpontot foglalt. Péládul hajvágás helyett hajfestést. Mivel a különböző szolgáltatások eltérő időt vehetnek igénybe, egy ilyen változtatás szintén felboríthatja a feszes időbeosztást.
Az ötödik dolog pedig, melyet felsorolt, az, amikor a vendég eleve leszögezi, hogy senki sem tudja megfelelően levágni vagy épp befesteni a haját.
„Ez egy red flag a számunkra. Egy nagy red flag. Mert jellemzően azt jelenti, hogy mindegy, mit csinálok, úgysem leszel vele elégedett.”