A nőké a főszerep a Gucci tavaszi-nyári kollekciójában

N.O. | 2024. Január 21.
A személyiséget, a szépséget és az időtlen vonzerőt ünnepli a Gucci 2024-es tavaszi-nyári kollekciója.

A Gucci legújabb kampányát Sabato De Sarno kreatív igazgató álmodta meg, aki a divatfotózás előtt tiszteleg ebben a munkában. A képek elkészítéséhez azt a legendás fotóst kérte fel, akivel karrierje kezdetén dolgozott együtt.

(Fotó: Getty Images)

David Sims olyan nőket mutat, akik az elegancia hiteles képviselői.

A kampány öt új arca Ana, Fadia, Jiahui, Nyajuok és Violet nemcsak a szépséget és a természetességet képviselik, de a szabadság, a magabiztosság és az érzékiséget is. Ezt egészíti ki a Gucci kollekció megannyi darabja, ami nem akar mást, csak ünnepelni a nőt – írja a Marie Claire.

Tavaly Rév Marcell, Emmy-díjas magyar operatőr rendezte a Gucci Ház új reklámfilmjét Billie Eilishsal a főszerepben. A 21 éves amerikai énekesnő ugyanis a reklámarca volt a Gucci új, 75 százalékban növényi eredetű nyersanyagokból készült, állatmentes táskakollekciójának.

Exit mobile version