nlc.hu
Trend
Viszik mint a cukrot a 160 ezres, bizarr farmernadrágot

Az utolsó darabig elkapkodták a röhejes farmernadrágot

A bizarr nadrágdivat a szakértőket is megosztja, azonban még igen borsos áron is van rá kereslet.

A felemás szárú nadrágok tavaly bukkantak fel a divatbemutatókon, többek között olyan neves divatházak kollekcióiban, mint a Louis Vuitton, a Coperni vagy épp a Bottega Veneta. A holmi már kifutói darabként is megosztónak bizonyult.

„Úgy gondolom, hogy ez a formafeltárás túlmutat az aszimmetrián. A felemás szárú nadrág a hosszúnadrág és a rövidnadrág hibridje, és arra számítok, hogy a hibrid stílusok továbbra is növekedni fognak a kifutón és azon kívül is” – vélekedett akkoriban Agus Panzoni trendelőrejelző a Dazed riportjában. 

Coperni felemás nadrág

A Coperni felemás szárú farmernadrágja (Fotó: Coperni)

Alix Morabito, a francia Galeries Lafayette értékesítési igazgatója a Vogue-nak úgy nyilatkozott: szerinte ennek a ruhadarabnak első látásra nincs kereskedelmi potenciálja. Nagyon úgy tűnik azonban, hogy a szakember tévedett. A Coperni divatház ugyanis a közelmúltban piacra dobta a felemás szárú farmernadrágot, nem kevesebb, mint 440 dolláros, azaz átszámítva közel 160 ezer forintos áron, a vásárlók pedig az utolsó darabig el is kapkodták a teljes rendelkezésre álló készletet a márka webáruházából. 

Az irányzatot ráadásul már nem csak azok követik, akik megengedhetik maguknak a borsos árú dizájnernadrágot. A TikTokon ugyanis máris felbukkantak videók, melyek bemutatják, miként készíthetjük el akár házilag is a trendi darabot egy hagyományos hosszúnadrágból, mindössze egy olló segítségével. (Bár túl nagy fantázia videók hiányában sem kellene hozzá.)

A szakértők szerint egyébként a felemás szárú nadrágok divatja részben a no pants trendre vezethető vissza, melynek köszönhetően az öltözék alsó része vált az outfit főszereplőjévé. Ám nem csak ez az oka, hogy felkapottá vált. 

 „A divatot, amelyet korábban a tervezők és a kultúra irányított, most sok tekintetben a közösségi média vezérli. Egyre többet  látunk a szokatlan, de nem feltétlenül jobb ötletekből” – jegyezte meg Carson Kressley amerikai tervező és médiaszemélyiség a The Post riportjában. Hozzátette: reméli, hogy a bizarr trend rövid úton eltűnik a süllyesztőben. 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top