Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben. A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak. A versenyre 51 tagállam nevezett.
A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet – közölték.
Díjhalmozás
A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.
Még több imázsfilm az NLCafén:
- Ez Magyarország új imázsfilmje
- A legjobb kedvű videó Budapestről