A szabályzattal kapcsolatos módosításokat szeptember 28-ig bárki véleményezhette. Összesen 33 észrevétel érkezett a társasághoz, a BKK mindegyiket megvizsgálta, és a „közlekedéspolitikai céljaival összeegyeztethetőket” beépítette üzletszabályzatába – írják közleményükben.
Az üzletszabályzat frissítésének fontosabb okai közé tartozik a BKK közreműködő leányvállalatai, a BKÜ Zrt. és a BÖK Kft. létrejötte, továbbá az elektronikus utazási okmányok szerepeltetése, a jegyellenőrök testkamerával történő felszerelésének lehetővé tétele, a Volánbusz által értékesített környéki jegyek és bérletek nevesítése, a kutyaszállítás, a járművezetői jegyértékesítés és a díjmentes utazások értelmezése, a panaszkezelés jogszabályi változásainak átvezetése, valamint a BKK agglomerációs autóbusz- és HÉV-vonalakkal összefüggő feladatainak szabályozása. Frissítették a pótdíjazással, valamint a kézipoggyász szállításával kapcsolatos pontokat is.
Beérkezett észrevétel alapján a BKK törölte üzletszabályzatának kutyaszállításra vonatkozó azon pontját, amely szerint a kutya csak a járművek peronján (ajtók mellett található egybefüggő padlófelület) szállítható. Végül szintén beérkezett észrevétel alapján az új üzletszabályzat pontosítja a járműveken szállítható kézipoggyászokkal kapcsolatos előírásokat, így rendelkezik arról, hogy csak az a kézipoggyász szállítható, amely a többi utas ülőhelyhasználatát sem akadályozza.