

Vasárnap, 26 órás késéssel ért Budapestre a második magyar csoport, amelyik Tunéziában ragadt a nyaralása végén. Menetrend szerint péntek este kellett volna Ferihegyen leszállniuk – hangzott el a közmédia M1 csatornáján.
Műszaki hiba miatt ugyanis nem szállt fel péntek délelőtt a gépük, és nem küldtek értük másikat. A magyarok többsége a Kartago Tours szervezésében ment ki Tunéziába, és a Tunisair járatával jöttek volna haza.
„Mi az irodától várunk kártérítést, hisz rengeteg ember volt kint. Tunéziában a csapvíz nem fogyasztható. Az, hogy 4 óránként kaptunk egy félliternyi vizet inni, az elég kevés. Három szendvicset és négy vizet kaptunk egész kint tartózkodásunk alatt, ami a becsekkolástól az indulásig 18 és fél óra”
– mesélte az egyik károsult.
Egy gép még szombaton hazajött – 18 óra késéssel – a kint várakozók egy részével, de sok magyar turista az országban rekedt. Ők értek tegnap Budapestre.
Az utazási iroda vezetője azt mondta, mindent megtesznek, hogy képviseljék az utasok érdekeit, a kárigényeket továbbítják a légitársaságnak. Egy szakértő szerint viszont ennek behajtása nem uniós ország esetében nem egyszerű.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Tunisair)