Mint ahogyan mi is írtunk róla korábban, a Wizz Air egyik hétfői járatának utasai Londonban rekedtek, mert törölték a járatukat, későbbi gépre pedig nem tudtak jegyet venni. A légitársaság közleményében azt írja, hogy július 18-án az Egyesült Királyságot sújtó extrém időjárási viszonyok miatt valóban törölte több magyarországi érintettségű járatát, a szokatlan meleg miatt a London-Luton repülőtér kifutópályáit ugyanis nem lehetett használni.
Állításuk szerint a járattörlések után megkezdte a Londonban rekedtek számára a szállás szervezését, de mivel az extrém időjárás más légitársaságok járatait is érintette, tájékoztatták az utasokat, hogy amennyiben tudnak saját maguknak szállást foglalni, az ezzel járó extra költségeket (szállás, reptéri transzfer) a Wizz Air utólag megtéríti számukra. Ezenfelül többféle lehetőséget is felkínáltak, beleértve az alternatív járataira való átfoglalást, a jegyár teljes visszatérítését, vagy annak 120%-os jóváírását az utas WIZZ számláján.
Közleményükben azt is írták, hogy amint repteret újra megnyitották, megkezdték a hazaindulás megszervezését, megvizsgálva minden lehetséges megoldást, és szerda délután 15.00 órakor mentesítő járatot indít Budapestről London-Luton repülőterére, ahonnan a gép a Londonban rekedt utasokkal még mai napon, helyi idő szerint 17:20-kor vissza is tér Budapestre. A társaság e-mailben és SMS-ben értesítette az utasokat a mentesítő járatok indulásáról.