Utazás

Vitányi Juditék Mykonoson és Toszkánában ártak

Álomutazással lepte meg a párja Vitányi Juditot

Bakancslistás úti cél volt a tévés számára.

Vitányi Judit először egy mini meglepetésutazáson, majd egy mesés álomutazáson járt a párjával. A két nyaralásról a Mokkában mesélt.

Vitányi Judit

Vitányi Judit nagy szenvedélye az utazás – Forrás: TV2 / Mokka – videó

Óriási meglepetés volt. Annyira feltöltött mindkettőnket, hogy tervezzük még, hogy lesznek ilyen váratlan dolgok. Most lakásfelújításban vagyunk hónapok óta, a nyarat azt tényleg csak csipegetjük, tehát amikor éppen úgy látjuk, hogy van egy-két napunk. (…) Hosszú időre nem is merjük itt hagyni a felújítást, tényleg csak 2-3, maximum 4 napok azok, amik beleférnek” – mesélte Vitányi Judit, aki nemrég Mykonoson járt.

Elmondása szerint a görögországi útjuk az úgy jött, hogy egy kánikulai hét vége volt, és azt mondta a párjának, hogy menjenek hűsölni a hegyekben, kedvese azonban azzal állított be péntek délután, hogy ő kitalálta, hogy hova utazzanak, de nem árulja el, legyen meglepetés. A műsorvezetőnek egészen addig, amíg a reptérre nem értek, fogalma sem volt az úti célról.

Nagyon meglepődtem. (…) Másfél napunk volt. Kinézte a repülőjáratokat, másnap este jöttünk is vissza. (…) Nagyon ügyesen kialakította, óriási meglepetés volt” – áradozott a görögországi útjukról Vitányi Judit, akit másfél hétre rá Olaszországba vitt el a párja.

Mint kiderült, Toszkána egy bakancslistás desztináció volt a műsorvezető számára. “Már 2-3 éve kinéztem. (…) Autóval mentünk végig, (…) Nagyon-nagyon szép volt” – mesélte.