Utazás

Széphalmi Juliska görögországi nyaralása

„Ez lehet, hogy egy önző dolog” – Széphalmi Juliska a kisfia nélkül nyaralt Görögországban

Úgy érezte, ennyi kikapcsolódás jár már neki.

Egy igazi görög kalandra szánta el magát Széphalmi Juliska. A táncosnő a legjobb barátnőjével utazott el a civilizáció bölcsőjébe. Életében először futott tengerparton és a tánctudását is megmutatta egy görög esten. Minderről a Reggeliben mesélt.

Sánta Juliska

Széphalmi Juliska a barátnőjével utazott Görögországba – Forrás: RTL Klub / Reggeli – videó

Több hónapja elterveztem, hogy nekem igaziból jár egy hosszabb nyaralás. Úgy, hogy én csak egyedül vagyok, nem a kisfiammal. Ez lehet, hogy egy önző dolog. (…) A barátnőmmel mentem, és az ő barátaival, tehát volt egy kisebb társaság. Nem ismertem őket és ez is nagyon tetszett. Végre olyan emberekkel találkozom, akiket én nem ismerek, új arcok, új energia. A lánybanda igazából 4 fős volt, de egy-két nőnek ott volt a férje is. (…) Gyönyörű volt, Thassos szigetén voltunk. A görög tengerpart csodálatos” – áradozott Széphalmi Juliska.

Elmondása szerint igazából minden nap ugyanazt csinálták: strandokra mentek és felfedezték a görög gasztronómia csodáit.

Egyszer elmentünk egy görög estre. Az egy zenés, táncos megmozdulás volt. (…) Az nagyon filinges volt. Nagyon visszajött a közösségi táncos élmény érzése. Itt nem arról van szó, hogy diszkó, hanem frankón tradicionális görög zene, mint a szirtaki, és ott a fiatalok felállnak és táncolják a néptáncot. (…) Szinte azt mondhatnám, hogy gyerekkoromban volt ilyen típusú, közösségi táncos buliban részem. Mondták, hogy milyen gyorsan tanulok, és ez gyanús volt nekik. Aztán elmondtam, hogy ez a szakmám” – mesélte a táncosnő, aki vitorlázni is elment a barátaival.

Az is egy nagyon filinges dolog volt. Ott is nagyon jól éreztük magunkat, táncoltunk, meg minden” – tette hozzá.