A floridai Brittany Armstrong a Targetnél vásárolta meg a Yes To Grapefruit nevű, unikornisos dizájnnal támadó arcmaszkot. A leírás szerint C-vitaminnal és grapefruittal készült, 96 százalékban természetes összetevőkből álló termék ragyogó bőrt ígér, ám a nőnek nem csupán csalódást okozott…
A maszk alig három perce volt rajta, amikor úgy érezte, égni kezd az arcbőre. Azonnal leszedte a maszkot, és megmosta az arcát, de már késő volt. A bőre bevörösödött, és feldagadt, leginkább úgy nézett ki, mint egy durva napégés után. Másfél napba telt, mire az arcbőre visszanyerte normál állapotát.
Brittany ezek után rákeresett az interneten a termékre, és a véleményeket olvasgatva azzal szembesült, hogy mások is hasonlóképp jártak az arcmaszkkal.
A gyártó végül közleményt adott ki, melyben azt írták, minden terméküket alaposan tesztelik, és a csomagoláson feltüntetik, ha az bőrirritációt okozhat. A panaszok nyomán azonban úgy döntöttek, hogy a szóban forgó arcmaszkot kivonják a forgalomból.
(Nyitókép: iStock)