Azután, hogy a már-már legendássá váló John Lewis reklámfilmekben szerepelt már cuki boxer, „rémisztő” tűzokádó sárkány és egy Holdon élő bácsi is, sokan találgatták mi, vagy éppen ki lesz a főszereplője az áruházlánc idei, 2020-as videójának.
Szerencsére a John Lewis reklámszakemberei nem engedtek a kísértésnek, és a szokás szerint könnyfakasztó kisfilmből úgy ahogy van kihagyták a nyomasztó koronavírus-járványt és a bezártságot is, a főszerepet pedig a lehető legkülönfélébb családoknak, a mindennapi kedvességnek és a törődésnek adták. Íme:
Mint elmondták, annak a rengeteg apró, mégis szívből jövő kedves és segítő gesztusnak szerettek volna emléket állítani, aminek tanúi voltak a koronavírus-járványnak köszönhetően. A cég egyúttal bejelentette, a videó megjelenésével egy időben jótékonysági kampányt indítanak, melynek keretében több mint 100 ezer rászoruló brit családnak juttatnak anyagi, tárgyi, vagy épp érzelmi támogatást.