Nem csak a Kmart üzletlánc vásárlói, hanem az egész internet vinnyog a nevetéstől, miután az egyik termékük, egy kissé löttyedt (slouchy) játszós nadrág (comfort pants) elterjedt. Nem nehéz kitalálni, miért: mert alaphelyzetben, pont a megfelelő helyen hatalmas vaginát formáz a laza szövet. Hogy még súlyosabb legyen a helyzet, a reklámozott ruhanemű éppen hússzínű.
Róla van szó:
Pontosan nem tudni, mi járhatott a tervező (gyártó, termékfotós, marketinges, Kmart-menedzsment) fejében, az meg végképp nem világos, miért nem szólt legalább az egyikük a többieknek, hogy
hahó, de hát ez olyan, mint egy vagina!
Hacsak nem direkt trollkodásról van szó, mert akkor mindent értünk. Az internetezők mindenesetre habzó szájjal vetődtek a kommentdobozba, olyan megjegyzésekkel, mint hogy „köszi, én a vaginámat inkább a nadrágomban hordanám”. Sokan azonban ezzel együtt (vagy talán éppen ezért) is megvették a nadrágot – ők mind arról számoltak be, hogy nagyon-nagyon kényelmes, csak teljes alakos tükörbe inkább nem néznek, ha rajtuk van.