

A 30 éves Lindsey Macrae két héttel ezelőttig imádta az online boltokat, hiszen rettentően kényelmesek. Mikor felfedezte, hogy 2 éves kislánya, Aria utolsó cumija is használhatatlanná vált, gyorsan rendelt párat az interneten.
Hogy minél gyorsabban célba érjenek, még extra felárat is fizetett a rendeléskor a cumikért, amikor aztán kézbesítették őket, alig hitt a szemének: mindkét újnak árult darab használt volt. Már akkor gyanakodni kezdett, hogy valami nem stimmel, amikor a kislánya ki tudta szedni a cumikat a csomagolásból: „Ha úgy lettek volna lezárva, ahogy az az újaknál lenni szokott, nem tudta volna kibontani őket egy 2 éves gyerek” – forrongott az anyuka.
A cumikat tüzetesebben is megvizsgálta, és akkor látta, hogy harapásnyomok, és beszáradt nyálcseppek is vannak rajta. Kész szerencse, hogy a kislány nem vette ezeket a szájába, az ugyanis akár komoly következményekkel is járhatott volna.
Azonnal felhívta az ügyfélszolgálatot és követelte, hogy utalják vissza a pénzét, amit végül meg is kapott. A cég bocsánatot kért a történtekért, nem is próbálta tagadni a hajmeresztő esetet.
Forrás: Via, Fotó: Getty Images