Cseke Eszter és S. Takács András több mint tíz éve járt először Bali szigetén, akkor még vakációzni mentek. Később, a koronavírus-járvány alatt végül gyermekeikkel együtt ki is költöztek az egzotikus szigetre. A két dokumentumfilmes a kamerák előtt tárta fel, hogyan rendezkedtek be új lakóhelyükön – vette észre a Story.

Azért jöttünk Balira, hogy itt születhessen meg a második gyermekünk, egy csodálatos korábbi filmszereplőnk, Robin Lim bábaasszonnyal. De hogy végül miért maradtunk itt, azt már nehezebb megfogalmazni. Az összhang a természet és az emberek között, meg a látható és a láthatatlan között, mindig is vonzotta ide az embereket, és a koronavírus-járvány alatt ez különösen érződött. Ez a harmónia minket is elvarázsolt. Igaz, hogy egyre nagyobb a zaj Bali körül, és erősödik az a tendencia, hogy özönlenek a turisták, és minden talpalatnyi földet beépítenek, szinte szétcincálják a szigetet, beleértve a helyiek egy jó részét is, ami miatt ez most egy igen érdekes és sok szempontból fájdalmas korszak. Az azonban vitathatatlan, hogy a balinéz emberek sokkal inkább két lábbal állnak a földön, mint az európaiak. Ők egy földelt népség, és tudják, hogy honnan hová tartanak, még akkor is, ha letéríthetők ezekről az utakról
– nyilatkozta korábban a költözés okáról Cseke Eszter a National Geographic magazinnak.
A ház, ahol az On The Spot két készítője otthonra talált, egy neves balinéz építész, Popo Danes munkája, és mielőtt a pár beköltözött, sok éven át elhanyagoltan állt.
A különleges bútorokkal és dekorációs elemekkel berendezett ingatlant nagy, szellős terek alkotják, amelyeket egy itt őshonos fűféléből, alang alangból készített tető véd. A háznak két terasza van, amelyek a hálóból és a vendégszobából nyílnak, és a Sayan hegyszorosra néznek. Medence is van, de ez Balin mondhatni alapvető kellék egy háznál.