nlc.hu
Aktuális

9 vevő, aki miatt az eladó majdnem felmondott: őrült történetek

Bárki, aki valaha dolgozott a kereskedelemben vagy a vendéglátásban, tudja: a vevők és vendégek néha egészen elképesztő kérdésekkel és igényekkel állnak elő. Van, aki visszavinné a megbontott arckrémet, mert nem ízlik neki, más pedig a kávéjába szórná a nagymama hamvait a sarki kisvendéglőben. Igen, ez mind megtörtént. Íme, a legvadabb történetek, amelyek egyszerre abszurdak, szórakoztatóak és néha kicsit szomorúak is.

1. Füstölő és a függöny

Egy vevő nemcsak vissza akarta vinni a megvett füstölőt, hanem kártérítést is követelt a függönyéért, amit sikerült felgyújtania vele. Arra hivatkozott, hogy az eladó nem figyelmeztette: a füstölőt nem szabad szövetnek döntve meggyújtani.

2. A jég körforgása

Egy gyorsétteremben a nő két nagy teát rendelt: egyet extra jéggel, egyet jég nélkül. Amikor megkapta a poharat, hisztérikusan követelte az újrakészítést, mert szerinte „felcserélték” a két tételt. Az alkalmazott végül ugyanazt a két poharat adta vissza neki – csak fordított kézben. A hölgy elégedetten távozott.

3. Kávé és hamvak

Egy kávézóban valaki komolyan megkérdezte: megszórnák-e a tejeskávéját elhunyt nagymamája hamvaival. Az udvarias elutasítás után a barista még percekig próbálta feldolgozni a hallottakat.

4. Arckrém, ami nem finom

Egy hölgy visszahozta az előző nap vásárolt arckrémet, mert „rossz íze van”. Amikor rákérdeztek, miért kóstolta meg, a válasza az volt: „Ha nem jó a számba, akkor a bőrömre sem teszem.”

Az arckrém nem volt finom

Az arckrém nem volt finom

5. Kenyér a pékségben?!

Egy pékség dolgozóit nap mint nap megkérdezték: „És a kenyeret honnan hozzák?” A pékek persze totál belefáradtak ebbe… 

6. A „sima” sajtburger

Egy vevő sima sajtburgert kért a drive-thru-nál. A személyzet elkészítette a sajtos húspogácsát minden extra nélkül. A nő azonban tombolni kezdett, mert szerinte „sima” alatt azt értette, hogy minden van benne – kivéve a húst és a sajtot.

7. A hibás óra

Egy vásárló dühösen vitte vissza a karórát, mondván hibás, mert „rosszul mutatja az időt”. Mint kiderült, egyszerűen összekeverte a percmutatót az óramutatóval.

8. Fotóról visszáru

Egy hölgy vissza akarta vinni a nyakláncot, ami eltört. Amikor az eladó kérte a terméket, csak egy fotót mutatott a telefonján: „De hát itt van, látja?”

9. Hideg a hokimeccsen

Egy NHL-aréna dolgozója megkapta a kérdést: „Miért van itt ilyen hideg?” A válasz egyszerű volt: mert a jéghokihoz a tudomány mai állása szerint egyelőre még kell a jég…

Tanulság? A vendégnek mindig igaza van – de néha tényleg csak a humor menti meg a kereskedelemben, vendéglátásban dolgozókat attól, hogy teljesen elguruljon a gyógyszerük…

via

fotó: illusztráció, Getty Images

ajánlott videó


Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top