Egy étteremben a vendégnek és a pincérnek is érdeke, hogy a vendég jó élménnyel távozzon. Ehhez azonban nélkülözhetetlen a kölcsönös kommunikáció és a pincérek szerint egy kis türelem is a vendégek részéről.
A Huffingtonpostnak nyilatkozó pincér szerint:
Egy étterem minden este olyan, mint a Broadway. Mindennap és minden este más felvonás játszódik.
Jobb esetben tehát nem azért késik az étel vagy az ital, mert a pincér lusta, hanem mert túlterhelt. És az amúgy is pattanásig feszüt helyzetben senki sem szereti, ha a türelmetlen vendég úgy csettintget neki, mint egy kutyának, ahogy az például egy New York-i pincérrel, Hamdy Elamrousy-val már megtörtént.
Nincs rosszabb a magában duzzogó vendégnél. Ha nem mondja el, akkor nem fogom tudni, hogy mi a problémája
– magyarázta a vendégek részéről előforduló másik gyakori hibát egy amerikai gyorsétteremben dolgozó pincérnő.
És hát természetesen a túl kevés borravalóval is ki lehet kergetni a világból pincéreket. D’Andrea Garner éttermi pincér szerint azt érdemes vendégként megfontolnunk, hogy amikor például egyet fizet, kettőt kap kedvezményes kuponnal eszünk, a pincér akkor is két embert szolgál ki:
A közhiedelemmel ellentétben a pincérek egyáltalán nem kapnak sok borravalót, pedig ez a jó minőségű kiszolgálás legegyszerűbb elismerési formája.
(Forrás: Huffingtonpost)