Limitált kiadású, Jane Walker nevű whiskyt dob piacra a Johnnie Walkert gyártó cég, a Diageo. Az új termék egyelőre az amerikai piacon lesz kapható, új, női logóval. A vállalat alelnöke azt mondta, azért találták ki a Jane Walkert, mert a Johnnie Walker nagyon férfias termék, ők pedig szeretnének új fogyasztókat is, meg a nemi egyenjogúság mellett is szívesen kiállnak. A Jane Walker 250 ezer üveggel fog megjelenni az Egyesült Államokban márciustól, a Diageo minden eladott üveg után egy dollárt ad egy női jogokkal foglalkozó szervezetnek.
Ez már a sokadik kísérlete a cégnek, hogy új célcsoportokat szólítsanak meg, gyártottak már terméket kifejezetten latinóknak vagy veteránoknak is.
A cég azt is vállalta, hogy áprilisra az igazgatótanács fele nőkből fog állni. Ezenkívül olyan hirdetőügynökségekkel szeretnének együtt dolgozni, ahol legalább egy női igazgató dolgozik. (via 444)