Ha engem kérdez bárki, nagyon hasznosnak tartom a Tripadvisort. Ha külföldre megyek, és egy jó helyen szállnék meg vagy ennék, jól jön néhány vélemény, mielőtt választanék. Természetesen nem mindegy, milyen stílusban íródnak ezek a visszajelzések. Az öncélú, trágár vagy személyeskedő véleményeket feleslegesnek és nem helyénvalónak érzem.
Valószínűleg Jamie O’Leray, a Merthyr Tydfil étterem főnöke nincs igazán oda a Tripadvisorért, különösen, ha negatív kritikákkal illetik őt és munkahelyét. Pedig néha megtörténik ilyen még a legjobb éttermekkel is. Egy női ügyfél nemrégiben panaszát osztotta meg a weboldalon, miszerint az uborkasaláta, amit felszolgáltak neki, hideg volt. O’Leray ezen annyira megsértődött, hogy törölték a felhasználó kritikáját az oldalról, mert a „hely hírnevét és az ott dolgozók kemény munkáját károsítja”.
A nő nem zavartatta magát, és újabb panaszt írt a kitörölt helyett, melyben további negatívumokat fogalmazott meg az étteremben elfogyasztott ételekkel kapcsolatban. O’Leray végül válaszolt a kommentelőnek, és kikérte magának a kritikákat. Az étteremvezetőnek azonban nincs oka a nagy aggodalomra, mert elnézve a Tripadvisort, a legtöbben nagyon elégedettek a hely kínálatával.