Sokan azt gondolták, hogy a rapper nem tud talpra állni azok után, hogy Majka nemrégiben a szegedi koncertjükön bejelentette, vége a közös munkának. De úgy tűnik, nincs rossz hatással a Curtis karrierjére a botrány. Sőt, sokkal keresettebb és népszerűbb, mint valaha. Hamarosan feltűnik a TV2 és a VIASAT3 képernyőjén is show-műsorokban, az egyik legsikeresebb étterem pedig reklámarcaként szerződtette őt. Sorra adja a szólókoncerteket, sőt, mint egykori futballistát, volt csapata, az Újpest egy gálameccsre is elhívta.
A Blikk felkeresett egy szakértőt, hogy megtudja, mi lehet az oka a jelenségnek. „Az emberek azt látják Curtisben, hogy felküzdötte magát a csúcsra szinte a semmiből. A sikert díjazzák, a balhékat pedig elnézik neki – mondta Manhalter Dániel, a Prompt Media szakértője. – Ő a nép gyermeke, egy közülünk, legalábbis így láthatják a rajongók. Mivel ennyit szerepel mostanában a neve a médiában, kiváló reklámértékkel bír. Azon cégek számára, amelyeknél az etikai kódex nem túl szigorú, tökéletes arc most. Tipikusan a néha megbotló, de szerethető figura. Ha ügyes, ezt a kellemetlen helyzetet az előnyére tudja fordítani, és hosszú távon nyerhet a botrányon.”