Az eBay UK legújabb kutatása bizonyítja, ami már eddig is meglehetősen egyértelmű volt: Katalin és Meghan hercegné stílusa komoly hatással van a divatiparra. Bármit viseljenek is nyilvános szerepléseiken, az adott ruhadarab, szín, minta vagy épp márka iránt kimutathatóan megnő az érdeklődés az online áruházban.
Meghan hercegné például egy Givenchy köpenyruhában jelent meg első nyilvános szereplésén az esküvő után, mire kapásból 172 százalékkal többen kerestek a márkára. Amikor pedig idén januárban Katalin hercegné egy Chloé bakancsban mutatkozott, a hasonló lábbelikre rögtön 55 százalékkal többen kattintottak.
Az állatfigurás mintájú holmikkal kapcsolatos kereséseket 102 százalékkal dobta meg, amikor Meghan állatfigurás Oscar de la Renta ruhát húzott. A tweed népszerűségét viszont az növelte számottevően, amikor tavaly októberben Katalin egy tweed anyaból készült Erdem ruhában vett részt egy megnyitón.
A sárga szín is sokkal felkapottabbá vált azóta, hogy Katalin és Meghan egyaránt viselte.
via