Keményen kiállt az influencerek ellen egy Los Angeles-i fagyiskocsi tulajdonosa – írja a Yahoo Lifestyle. A Joe Nichi által alapított CVT Soft Serve elképesztően népszerű a helyiek körében, olyan ünnepelt sztárok is szívesen vásárolnak náluk, mint Bill Murray vagy a Modern család című sorozatból ismert Eric Stonestreet.
Nichi azt mondja, megunta, hogy a magukat befolyásosnak tartó „véleményvezérek” egyfolytában ingyenfagylaltért nyaggatják. „Az influencerek mostantól kétszer annyit fizetnek” – írta egy, a Facebookon megosztott képen. „Magasról teszünk rá, hány követőd van, és nagyon szánalmasnak tartjuk, ha ezzel jössz – tette hozzá később. – Soha nem fogsz tőlünk tőlünk ingyenfagyit kapni azért, hogy írj egy bejegyzést a közösségi oldaladon. Ez egy négydolláros termék… Neked mostantól nyolc dollárba kerül.”
Nichi posztját nagyon sokan osztották meg. A hozzászólások elsöprő többsége dicsérte azért, hogy kiállt a Los Angelest ellepő „influencerek” ellen.
Kiemelt képünk illusztráció (Fotó: Unsplash)