Az IKEA-t eddig sem kellett félteni a kreatív és eredeti hirdetések kapcsán. A svéd vállalat mindig nagy dobással jelentkezett, ha reklámokról volt szó. Persze nem arattak osztatlan sikert az összes ötletükkel, de még azok is emlékezetesek maradtak mindenki számára.
Most sincs ez máshogy, legújabb ötletüket a svéd női magazinban, az Ameliában helyezték el. A képen egy babaágy van, és ez a felirat várja az olvasót:
Ide pisilni az egész életedet megváltoztathatja.
A hirdetés egy terhességi tesztet rejt magában, melyet alkalmazva, a kijelölt helyre kell a teszt végén csöppentened a pisiből. Ha terhes vagy, a babaágy eredeti ára alatt pirossal megjelenik egy kedvezményes díj. A hirdetés olyan ellenanyagokat használt fel, amelyek a terhességi hormonokhoz kötődnek, és színváltozást eredményeznek, ha a teszt pozitív. A reklám a technológiát magazinban először alkalmazó Mercene Labs orvosi laboratóriummal közös kollaboráció eredménye.