nlc.hu
Baba
Felmérték a tápszergyártók marketing fogásait

Felmérés készült a tápszergyártók „etikátlan” marketingfogásairól

A WHO és az UNICEF felmérésében a megkérdezettek fele állította, ki van téve a tápszeripar nyomásának.

A WHO és az UNICEF friss, közös felmérésében megkérdezett szülők és várandós nők több mint fele (51 százalék) állítja, hogy ki van téve a tápszergyártó cégek olyan etikátlan marketing módszereinek, amelyeknek a jelentős része megsérti a nemzetközi előírásokat. A Szoptatásért Magyar Egyesület szerint a szoptatás, mint biológiai norma, számos jótékony hatással bír mind a gyermekek, mind az édesanyák rövid és hosszú távú egészségi állapotára és hazánkban is erős védelemre szorul.  

cumisüveg, csecsemő

Képünk illusztráció (Fotó: Pixabay)

Az UNICEF Magyarország és a Szoptatásért Magyar Egyesület közös nyilatkozatban áll ki a csecsemők anyatejes táplálása és a szoptatás mellett. 

A „Hogyan befolyásolja a tápszerek marketingje a csecsemők táplálásával kapcsolatos gyakorlatot” című jelentéshez a kutatók nyolc országban kérdeztek meg szülőket, várandós nőket és egészségügyi dolgozókat.  A jelentés feltárja azokat a szisztematikus és, a szervezet szerint etikátlan marketingmódszereket, amelyekkel a jelenleg 55 milliárd dollár értékű tápszer ipar befolyásolni próbálja a szülők csecsemőtáplálással kapcsolatos döntéseit.  

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top