Egy nőt nem érdekelhetnek az autók? |
Vajon komolyan gondolták a detroiti Cadillac autókereskedésben, hogy az a legjobb módja a női vásárlók kiszolgálásának, ha egy csilivili hajszalont telepítenek a bemutatóterem sarkába? A hivatalos verzió szerint ez nekünk jó, mert nem kell unatkoznunk, míg párunk kiválasztja a megfelelő autót, és elintézi a vásárlással járó papírmunkát. A mi olvasatunkban viszont inkább azt üzeni ez a kezdeményezés, hogy míg a férfiak autót vásárolnak, addig a nők készíttessenek csak kontyot maguknak, az való nekik.
Ha már a szolgáltatás bővítését tervezik az egymással versengő autókereskedések, sokkal értelmesebbnek látjuk a szintén detroiti Buick autószalon választását: ők kávézót alakítottak ki az épületben. Náluk férj és feleség közösen választhatják ki a mindkettőjüknek megfelelő járművet, ráadásul egy csésze gőzölgő kávéval a kezükben.