Toborzókampányt indított a Tesco októberben, hogy a megnövekedett forgalmat és a karácsony előtti időszakban tovább fokozódó keresletet megfelelően ki tudja szolgálni – közölte az áruházlánc.
A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján azt írják, hogy az élelmiszer-kiskereskedelemben az élelmiszer jellegű vegyes üzletek értékesítési volumene 2021 júliusában 5 százalékkal növekedett az előző év azonos időszakához képest, miközben a kereskedelemben foglalkoztatottak száma a 2021. május-júliusi időszakban 22 500 fővel volt kevesebb, mint az előző év azonos időszakában.
A Tesco 500 áruházi kollégát tervez felvenni a bolti és online területek ellátására. Pénztáros, áruházi munkatárs, bolti eladó, valamint az online vásárlást segítő áru-összekészítő és kiszállítási asszisztens pozíciókra várja az érdeklődők jelentkezését karrierportálján keresztül, nem csak szezonális jelleggel.
(Kiemelt kép: Unsplash/Simone Hutsch)