Gyakran hónapokba, sőt, akár egy évbe is telhet mire megszervezzük a tökéletes esküvőt. Nagy fejtörést okozhat, hogy hol is legyen, milyen legyen a dekoráció, na meg persze a vendégek listáját sem két perc kitalálni. Egy ausztrál menyasszony a legboldogabb napja azonban közel sem volt gondtalan, hiszen az utolsó pillanatban 10 vendég is lemondta az eseményt. Most azon gondolkodik, hogy vajon felszámítson-e nekik „lemondási díjat” tekintettel arra, hogy hat hónappal ezelőtt fixálták le az időpontot, ráadásul a számukra befizetett összeg nem téríthető vissza.
A menyasszony a She’s on the Money podcastban osztotta meg dilemmáját. Az említett vendégek arra hivatkoztak, hogy túl drága az amerikai államok között utazni. (Persze a történethez hozzátartozik, hogy volt, aki mindössze egy héttel az esemény előtt akarta lefoglalni a jegyet.) A nő így azonban körülbelül 500 ezer forintnak megfelelő összegtől esne el.
Hozzátette, miszerint a vendégeknek már másfél évvel ezelőtt szóltak, hogy mentsék el ezt a dátumot, idén januárban pedig már a meghívókat is kiküldték az érintetteknek.
A podcast hallgatói természetesen rögtön állást foglaltak, azonban a vélemények megoszlottak. A hallgatók 51 százaléka úgy véli, hogy a vendégeknek kéne fizetniük a késői lemondásért, majdnem a fele, vagyis 49 százaléka szerint pedig a menyasszony feladata kifizetni a fennmaradó összeget.
„Senki nem foglal repülőjegyet egy esküvőre mindössze egy héttel az esemény előtt. Itt 100 százalékban a vendég a hibás, és nem jó barátok, amiért ezt tették” – mondja az egyik hallgató.
„Tekintettel arra, hogy júliusban igent mondtak, csaknem hat hónapjuk volt, hogy spóroljanak rá.”
Persze volt, aki úgy gondolta, hogy a vőlegény, illetve a menyasszony feladata, hogy állják ezeket a költségeket.