Létezik egy bérház Csungkingban, aminek a 6. és a 8. emelete között nem lakások vannak, hanem sínpálya, amin a helyi metrójellegű tömegközlekedési eszköz fut. A futurisztikus megoldásra a tervezők szerint azért volt szükség, mert másként nem tudták elvezetni a hegyvidéki, sűrűn lakott településen a vasútvonalat.
A vonat gumikerekeken fut, amiket légrugós egységek tartanak, így csupán 75,8 dB erősségű a zajterhelés, ami tíz decibellel kevesebb, mint egy átlagos beszélgetés hangereje.
A tervezés közel két évig tartott, míg a kivitelezés négy évet vett igénybe, a munkálatokkal 2005-ben végeztek. Az elsőtől az ötödik emeletig üzlethelyiségek foglalják el az épületet, a lakószintek a 9. emeleten kezdődnek, és a 19. emeletig tartanak.
Az ott lakók egyáltalán nem panaszkodnak a zajra. Egy korábbi kilencediken lakó azt mondja a Maschable-nek, hogy azt lehetett hallani, ahogy megérkeznek az állomásra a vonatok, de utána minden nagyon csendes lett. A 11. emeletre már az érkező szerelvények hangja sem hallatszik fel, sőt az utcán haladó autók zaja az, ami egyre csak hangosabb – egy kilenc éve a házban lakó szerint.
Állítólag azért, mert az állomást tartó hat alappillér teljesen független a ház szerkezetétől, így a vonat keltette rezgésekből közvetlenül semmit sem kap az épület, amiben 132 métert halad a vonat.