Ez egy férfiaknak szóló hirdetés – áll nagybetűkkel a düsseldorfi McCann által fejlesztett L’Oréal plakátokon, ahol a rúzsok, a szempillaspirál vagy a körömfesték is mind olyan grafikonokat rajzol ki, amelyek arról árulkodnak, mennyire kifizetődő a cégeknek nőket is alkalmazni a vezetőségben.
A rúzsos plakát a bevételek növekedését rajzolja ki abban az esetben, ha több nő dolgozik a vezetésben:
![loreal](https://nlc.hu/uploads/2019/04/627084.jpg)
Fotó: Kreativ Online
A szempillaspirál a dolgozók elégedettségének növekedését illusztrálja:
![](https://nlc.hu/uploads/2019/04/627085.jpg)
Fotó: Kreativ Online
A körömlakk pedig valójában az innováció erősödését rajzolja ki:
![](https://nlc.hu/uploads/2019/04/627086.jpg)
Fotó: Kreativ Online