

Vásárlói össztűz zúdult a brit Poundland diszkontláncra, miután egy megkérdőjelezhető feliratú gyerekruhát árultak az egyik üzletükben. A 6–9 hónapos kisfiúknak szánt kék body elején az állt: Zárjátok be a lányaitokat.
Egy anya szexizmussal vádolja a céget. Rebecca Roache – aki egyébként a londoni Royal Holloway Egyetem filozófiatanára – úgy véli, az áruházlánc a felirattal már az egészen kicsi fiúkat is arra tanítja, hogy legyenek „szexuális kártevők”. Ez pedig egész életére meghatározhatja egy gyerek viszonyulását a nőkhöz.
A kommentelők egy rész egyetértett a kétgyerekes anyával. Volt, aki szintén úgy gondolta, hogy a hasonló üzenetek miatt „szexuális agresszorokká” válnak a fiúk. És az is szóba került, hogy nagyon nehéz gendersemleges gyerekruhákat találni, szinte lehetetlen kilépni a fiúknak szánt kék-autós, illetve a lányoknak tervezett rózsaszín-királynős sztereotípiákból.
A támogató hozzászólások mellett volt olyan is, aki szerint nincs itt semmi látnivaló, az egész nem több egy jó poénnál, az anyuka pedig egy „túlérzékeny hópihe”.