Panasszal fordult a Szoljon.hu-hoz egy olvasó, akit még júliusban a szolnoki Jubileum téren hagyott ott a Zagyvarékasra tartó autóbusz, amelyik 15:35-kor indult a szolnoki autóbusz-állomásról.
„Négyen vártunk a megállóban. A busz jött, de el is ment. A sofőr, aki épp a mobilján telefonált, nem vette észre, hogy meg kell állnia” – idézte fel az esetet az olvasó, aki elmondta, igaz, hogy a Tószegre tartó autóbusz épp bent állt a megállóban, de ők hátra is mentek, hogy ha a sofőr beáll a másik jármű mögé, fel tudjanak szállni.
Majdnem háromnegyed órát kellett várniuk a következő járatra.
A portál megkereste a Középkelet-magyarországi Közlekedési Központ Zrt.-t a problémával, és azt a választ kapták, hogy alapvető elvárás minden munkatársukkal szemben a pontos, szabályok szerinti munkavégzés, valamint az utasorientált magatartás. Autóbusz-vezetőiknek kötelességük az adott járat kijelölt útvonalán, a menetrendnek megfelelően, előírás szerint közlekedni, és utascserére megállni a megállóhelyeken.
Mint kiderült, a panaszos is kapott levelet a KMKK Zrt.-től, melyben megírták, hogy az említett autóbusz-vezetőt azóta már el is bocsátották a cégtől.
(Kiemelt kép: illusztráció, MTI)