A This Girl Can nevű márka új reklámjában egy nőnek kilóg a bugyijából a tampon cérnája. A hirdetés célja, hogy egyre több lány és nő váljon aktívvá azokon a nehéz napokon is, és ebben egy kilógó tamponcérna se akadályozza meg őket.
A reklámhoz „valós nőket”, vagyis nem csak modelleket válogattak ki, egyikük volt Hannah Johnson, aki a hirdetés végén villant cérnát. Hannah már nem akar többé mentegetőzni a menstruációs ciklust kísérő kellemetlenségek miatt, ezért félve bár, de elvállalta a felkérést. Szerinte még mindig annyi tabu övezi ezt a teljesen természetes testi folyamatot, hogy még azt a szót, hogy tampon, is félve merjük kiejteni a szánkon, pedig nem is szitokszó.
Hannah számára különösen fontos a testmozgás, azon belül is a jóga, amit 10 éve végez. Ez volt az egyetlen, ami csillapította az ilyenkor rátörő, fájdalmas alhasi görcsöket, illetve a menstruációt megelőző PMS-t. Mindig is elkeserítette, hogy a társadalom semmiféle empátiát nem mutat a nők iránt ezeken a napokon, amit mi sem bizonyít jobban, hogy senki sem mer beszélni róla.
A hirdetés eddig elnyerte a nők tetszését, a visszajelzések szerint a kilógó cérna elég gyakori incidens ilyenkor. Szerintük ennek nem kellene tabunak lennie, inkább fel kéne nőniük azoknak a férfiaknak és nőknek, akik ezt még mindig cikinek tartják.