Épp ma reggel számoltunk be arról, hogy továbbra is fogy a magyar. Úgy tűnik, ez ellen nemcsak a politikusaink kívánnak tenni, hanem a csömöri Auchan marketingesei is, ezért egy ragyogó ötletnek köszönhetően bevezették a szinglikosarakat – derül ki a 444 cikkéből.
A szinglikosár valójában egy ugyanolyan kosár, mint amiket korábban is lehetett használni az üzletben, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy halványkék és rózsaszín lapok díszítik őket, melyeken egy felirat jelzi, hogy a kosarat használó egy ismerkedő szingli. Reszkess, Tinder! A nagybevásárlás közbeni ismerkedés igazi kettő az egyben élmény, hiszen nemcsak a szokásos 20 deka olasz felvágottat lehet beszerezni a húspultnál, hanem mellette akár még a nagy Ővel is megismerkedhetünk, ami nem utolsó szempont egy olyan időszakban, amikor elég nehéz randizni. A szinglikosarakat egyelőre csak az áruházlánc csömöri egységében tesztelik, de bízunk abban, hogy hamarosan országosan is elérhetővé válik, ugyanis hazánkban elég sok a szingli.