Egy intimhigiéniás márka felmérést készített a női egészségről sok meglepő eredménnyel: a megkérdezettek csaknem fele szégyell a menstruációról beszélni, és több mint háromnegyedük még soha nem említette meg ezt témát a családja körében a hétköznapi beszélgetések során, és ami talán a legmegdöbbentőbb, 82 százalékuk nem tudta, hogy pontosan hol is helyezkedik el a méh.
Az Intima ezek után úgy döntött, egy szokatlan termékkel hívja fel a figyelmet arra, hogy a menstruációt nem szabad stigmatizálni, az az életünk része, így született meg a Seen + Heard kampány részeként a Period Crunch nevű reggelizőpehely. A málnaízesítésű pelyhek stílszerűen kis méheket formáznak, amik pirosra festik a tejet vagy növényitalt, amibe belerakják, a dobozon pedig több fontos információ is megtalálható, például egy ábra a női reproduktív szervekről.
A menstruáció teljesen hétköznapi jelenség, természetesnek kellene lennie annak, hogy beszélünk róla. Mindeközben a megbélyegzés miatt még mindig kínos szóba hozni, még akkor is, ha a szeretteinkkel beszélgetünk, pedig a testi és a lelki egészségünk érdekében is fontos lenne, hogy ne kezeljük tabuként, hangsúlyozta Danela Zagar, az Intimina szóvivője.
(via Yahoo!)