„A nyár a miénk is” – hirdeti a szlogen a spanyol kormány új kampányának poszterén, amely öt különböző testű nőt ábrázol.
A kormány kampányának célja, hogy minden nő, kinézettől és testtípustól függetlenül szabadon élvezhesse a strandot. „Minden test bikinitest” – mondta a spanyol szociális jogok minisztere, Ione Belarra. Íme a fotó:
A BBC szerint nem fogadta mindenki kitörő örömmel a plakátot. Voltak, akik szerint a férfiak kihagyása a kampányból nem volt ildomos, míg a baloldali politikus, Cayo Lara szerint ez egyenesen az abszurditás csúcsa, ami „ott teremt problémát, ahol nem létezik”.
Szerencsére ma már egyre elfogadottabb a divat világában is, hogy sokféle női testet reprezentáljanak egy-egy hirdetésben. A legújabb trendek azonban arra ösztönöznek, hogy ne egy választott image-nek feleljünk meg, inkább legyünk önmagunk, más szóval: ne mi alkalmazkodjunk a divathoz, a divat alkalmazkodjon hozzánk.