A lapot kiadó Central Médiacsoport célja, hogy a Csehországban és Szlovákiában élő, szépségápolás iránt érdeklődők számára megbízható, naprakész és hiteles forrást nyújtson a kozmetikai termékekről, ugyanúgy, ahogy Magyarországon is teszi. A két piacon a Krémmánia stratégiai partnere a Refresher SK lesz, amely kulcsszerepet vállal az oldal működtetésében és napi feladatainak ellátásában.
Tizenöt évnyi tapasztalat áll mögöttünk a szépségápolás terén, amellyel számtalan olvasónak tudtunk segíteni. Fontos számunkra, hogy ezt folytassuk, és a Krémmániánál felhalmozott tudást egy új terepen, külföldön is kamatoztatni tudjuk
– mondta Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, aki szerint a márka nem is lehetne jobb kezekben az új piacokon, mint a Refresher SK irányítása alatt.
„A Central Médiacsoporttal közösen indítottuk el a Glow & Know-t Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban, kihasználva összehangolt szakértelmünket és egymást kiegészítő erősségeinket. A szépségápolási tartalmak létrehozásában és sikeres rendezvények szervezésében szerzett tapasztalataink azt mutatták, hogy ezeken a piacokon a közönség erős érdeklődést és elkötelezettséget mutat a szépségápolási szegmens iránt.” – nyilatkozta Boros Gábor Refresher S. A. vezetője.
A nemzetközi platform célcsoportja és stratégiája megegyezik a magyarországi Krémmániáéval: a felhasználók számára elérhetővé teszik a termékinformációkat, véleményeket, valamint a kozmetikai piac aktuális trendjeit, mindezt a helyi igények figyelembevételével.
Az oldal hivatalos indulása 2025 első negyedévére várható. Az előkészületek jelenleg zajlanak, beleértve az operációs rendszer felállítását és az infrastruktúra kiépítését.