A magazin ezzel megelőzi versenytársát, a korábban piacvezető Pesti Estet. Mindez a Szonda Ipsos és a GfK által készített Nemzeti Médiaanalízis legfrissebb, 2008. első félévi adataiból derül ki.
Az Exit indulása óta egyre magasabban szárnyal, a 2005. II-III. negyedévben mért első olvasottságához képest 62 százalékkal magasabb eredményt ért el a jelenlegi kutatásban. Az Exit már az előző negyedévben is nagyon jól teljesített, hiszen növekvő olvasottságának köszönhetően a CPT** értéke már alacsonyabb volt versenytársáénál.
Az Exit-ről
A hetente, Budapesten és környékén megjelenő ingyenes EXIT kulturális programmagazin programajánlóként és magazinként is funkcionál, egyszerre informál és szórakoztat. 2004 októberétől minden héten a jól kereshető, átfogó programajánlat mellett gazdag, releváns szerkesztőségi tartalmat is nyújt.
Kiadója a Sanoma Budapest Zrt.
* GfK Hungária-Szonda Ipsos Nemzeti Médiaanalízis 2008 1. -2008 2. negyedéves jelentés
**Cost Per Thousand: ezer fő elérésének a költsége