Annyira bejött az Auchan Magyarországnak a hipermarketeknél kisebb területű üzletek nyitása, hogy nem is állnak le: még idén három új áruházat nyitnak.
Az Auchan Magyarország 19 hipermarketet üzemeltet, tavaly adták át első szupermarketüket Szekszárdon, majd idén áprilisban az első superstore formátumú üzletüket Budapest X. kerületében. Ősszel Zalaegerszegen és Győrben nyitnak szupermarketet, Sopronban pedig újabb superstore koncepciójú áruházat.
Folyamatosan bővíti az Auchan az online áruházának lefedettségét is, amely jelenleg Budapest területén és a főváros agglomerációjában érhető el, és a tervek szerint fokozatosan kiterjesztik országos elérhetőségűre.
Az Auchan a nettó forgalomra sem panaszkodhat, ami 5,4 százalékkal, 309,5 milliárd forintra nőtt az elmúlt üzleti évben, míg a cég adózott eredménye csaknem 6 százalékkal, 3,8 milliárd forintra emelkedett.
A vásárlások száma is nőtt, meghaladta a 43 milliót, ami csaknem 1 százalékos bővülés az előző évihez képest. Egy átlagos vásárlás 8379 forint volt az Auchan áruházaiban, ami 3 százalékkal több az egy évvel korábbinál.