A budapesti Liszt Ferenc repülőtér érkezési oldalán máig dunai „hajótörés bulit” reklámoztak a fővárosba érkező turistáknak. Ami nagyon morbid a Hableány sétahajó múlt szerdai tragédiája után – írja a 444.
Így nézett ki a reklám:
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója a cikk után közölte, hogy már három hete fut a partihajó reklámja, de a hajóbaleset teljesen más kontextusba helyezi a hirdetést. Ezért felvették a kapcsolatot a reklámügynökséggel, és azonnal levetették a reklámot a digitális felületekről.
A Shipwrecked Boat Party hirdetésében kétórás hajókázást ígérnek DJ-vel, italfogyasztási csomagokkal és profi fotóssal. A bulikat szervező cég tulajdonosa az Indexnek azt mondta: öt éve tartanak partikat Budapesten ezen a néven. A hajókatasztrófa őket is megrázta, és kegyeleti okokból az összes rendezvényüket lemondták, de a hirdetéseket nem tudták levetetni, mert egy nemzetközi cég szervezte.