Aktuális

Levetette a morbid „hajótörés buli” reklámot a Liszt Ferenc repülőtér

A Hableány tragédiája nagyon más kontextusba helyezte a hirdetést.

A budapesti Liszt Ferenc repülőtér érkezési oldalán máig dunai „hajótörés bulit” reklámoztak a fővárosba érkező turistáknak. Ami nagyon morbid a Hableány sétahajó múlt szerdai tragédiája után – írja a 444.

Így nézett ki a reklám:

Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója a cikk után közölte, hogy már három hete fut a partihajó reklámja, de a hajóbaleset teljesen más kontextusba helyezi a hirdetést. Ezért felvették a kapcsolatot a reklámügynökséggel, és azonnal levetették a reklámot a digitális felületekről.

A Shipwrecked Boat Party hirdetésében kétórás hajókázást ígérnek DJ-vel, italfogyasztási csomagokkal és profi fotóssal. A bulikat szervező cég tulajdonosa az Indexnek azt mondta: öt éve tartanak partikat Budapesten ezen a néven. A hajókatasztrófa őket is megrázta, és kegyeleti okokból az összes rendezvényüket lemondták, de a hirdetéseket nem tudták levetetni, mert egy nemzetközi cég szervezte.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top