nlc.hu
Aktuális

Megrohamozták az emberek az MVM ügyfélszolgálatait

Megrohamozták az emberek az MVM ügyfélszolgálatait

A cég jelezte, azt sem érheti hátrány a rezsicsökkentés korlátozása kapcsán, aki nem diktál.

Augusztus 15-ig meghosszabbította az MVM a rendkívüli mérőóraállás-diktálási időszakot, miután megrohamozták az ügyfelek a cég ügyfélszolgálatait – számolt be az RTL Híradó. Mint tudósításukból kiderült, az online és telefonos ügyintézés esetén sem volt jobb kedden a helyzet: a rendszer sokszor órákon át volt elérhetetlen. Mindenki óraállást szeretett volna diktálni, mert attól tartanak, hogy ha egyben számlázzák ki a rezsicsökkentés korlátozása, vagyis az augusztus elseje előtti időszakot a mostanival, akkor majd többet kell fizetniük. 

gázsütő

Fotó: Pixabay

Az MVM egyik budapesti ügyfélszolgálatánál kedden már délre elfogytak az aznapra foglalható időpontok, így csak szerdára tudtak az ügyfelek időpontot kérni. Akik kijöttek, azok kivétel nélkül 3-4 órás sorban állásról számoltak be. Többen is azt mondták, hogy kaotikus az ügyintézési folyamat.

Az mérőállás-diktálási időszak meghosszabbítása mellett az MVM közleményben arra hívta fel a figyelmet:

Nem szükséges diktálni, és aki nem diktál, azt nem érheti hátrány, mert számlamegosztás történik és a 2022. július 31-ig elfogyasztott és a 2022. augusztus 1-jétől elfogyasztott energia mennyisége külön soron lesz feltüntetve.

Az RTL szerette volna megtudni a kabinettől, hogy a rászorulóknak tervez-e segítséget nyújtani a kormány a rezsiszámlák kifizetéséhez. A Technológiai és Ipari Minisztérium azonban csak annyit írt: az átlagfogyasztásig minden magyar család az eddigi alacsony áron fizetheti a gázt és az áramot.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top