Akkora a kereslet a húsmentes húsra az Egyesült Államokban, hogy a gyártó cégek nem tudják tartani a tempót – írja a Wall Street Journalre hivatkozva az Index.
Az elmúlt fél év során egy sor gyorsétteremlánc vezette be az műhúsos termékeket. Ezeket a láncokat összesen két cég, az Impossible Foods vagy a Beyond Meat szolgálja ki, említenünk sem kell tehát, mekkora nyereséget könyvelnek el.
A kamuhússal töltött ételek drágábbak, de úgy tűnik, ez nem igazán rettenti el a vásárlókat, sőt, a Burger King például április óta 17 százalékos átlagnövekedést mutatott ki látogatószámban azokban az üzletekben, ahol már kapható az új termék.
A cikk szerint a McDonald’s – amely Svédországban és Finnországban már árul vegán hamburgert – újabban szintén gondolkodik húsalternatíva bevezetésén az amerikai piacra.
(Kiemelt kép: illusztráció, iStock)