A Smart Food (okos élelmiszer) koncepció keretében újabb intelligens élelmiszereket dobott piacra a debreceni Okos Élelmiszerek Kft. Mint közleményükben írják, a Ritmus Pont márkanévre hallgató kenyér az emésztési diszkomforttal küszködők problémájára jelenthet megoldást, míg a két Vitajó-kalács (az azonos nevű cipókhoz hasonlóan) egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételének köszönhetően hozzájárul az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához.
A cég azt reméli, hogy az újabb okos élelmiszerei hasonló sikerrel mutatkoznak be, mint a Vitajó-cipók, amelyekből két és fél év alatt 4 millió darabot adtak el. Köszönhető ez nem kis részben a debreceni cégcsoport által kifejlesztett gyártói–piaci franchise-rendszernek, amelynek lényege, hogy a gyártói haszon minden esetben a piachoz legközelebb lévő sütőipari cégekhez kerül.