Nem tudni, mi volt a Seoul Milk marketingeseinek fejében, amikor elfogadták a cég legújabb tejreklámját, amiben egy férfi oson az erdőben, hogy kameráján át a patakból ivó és a mezőn jógázó nőket nézzen. Ezután a férfi egy gallyra lép, a reccsenéstől megriadó nők pedig tehénné változnak.
„Végül sikerült kamerával megörökítenünk őket egy érintetlen helyen, ahol a természet a maga tisztaságában megmaradt. A természetből származó tiszta vizet isznak, környezetbarát bioétrendet fogyasztanak, és békésen élnek nyugodt környezetben. Megpróbálom óvatosan megközelíteni őket” – szól a narráció.
A vásárlóknak nagyon nem jött be a szexista tejreklám, többen megfogadták, hogy többet nem vesznek a Seoul Milk termékeiből, mások azt jegyezték meg, hogy épp eléggé elszaporodtak Dél-Koreában a kémkamerákkal elkövetett bűncselekmények, nem kellene egy reklámban is a kukkolást népszerűsíteni.
A cég végül bocsánatot kért és azt írták:
Komolyan vesszük ezt az ügyet, belső felülvizsgálatot fogunk végezni, és fokozottan ügyelünk arra, hogy a jövőben ne forduljanak elő hasonló esetek.
Nem először kerül bajba a Seoul Milk a reklámjai miatt, a cég marketingosztálya korábban komoly bírságot kapott trágárság miatt egy olyan hirdetés kapcsán, amelyben meztelen modellek permeteztek joghurtot egymással. (VIA)