nlc.hu
Gasztro

Aldi szóviccek 2023-ban is

Az Aldi ismét szóviccekkel bünteti a gyanútlan vásárlókat

Nem sok hazai kereskedő meri bevállalni a teljes hülyeséget.

Már 2010-es évek közepén meghökkentettek az Aldi-reklámok. A német diszkontáruházlánctól pont nem vártam a határfeszegető poénkodásokat, azt meg főleg nem, hogy az aktuális heti akciókat kitartóan igen fárasztó viccekkel reklámozzák. Néha felmerült bennem, hogy nem kontraproduktívak-e a felnőtteknek szóló utalások és a kissé elvont humorizálások, de az élelmiszerlánc közösségi oldalán szereplő kommentek szerint a marketing igenis meglehetősen jól működik.

A tucatreklámokból remekül kitűnnek a hirdetéseik, még ha kínrímekre vagy épp mozifilmekre építik is azokat, megkockáztatva, hogy csak a lakosság bizonyos része fogja érteni az utalásokat.

Emlékezzünk csak néhány klasszikusra. A Nálunk nem luxus a buxus, a franciaágyon hetyegő kekszek Let’s talk about keksz, baby szöveggel, a Raj a paraj spenótreklám, vagy az egymást heccelő tengeri sügérek: Te mekkora sügér vagy felirattal. Bébirépát pedig Nem a méret a lényeg! dumával reklámoztak, amin a kis méretű répaorrú hóembert vigasztalta ezzel a méretes orrú Pinokkió.

Aldi szóvicc reklám

Egy klasszikus / Kép: ALDI Magyarország

Aldi szóvicc reklám

Szóviccreklám a múltból / Kép: ALDI Magyarország

Az Aldi idén is robog tovább a humorvonaton, mint látjuk:

A legjobb kommentek közül válogatva pedig ki is tüntetik a legjobbakat. Legalább egy kis humor az elmúlt évek élelmiszerbolti látogatásaink sokkjai után.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top