nlc.hu
Szabadidő

Az Aldi gyereknapi szóvicce

Ismét fájó szóviccel büntet az Aldi

Lezsibbad az agyunk.
ALDI

Már korábban is beszámoltunk az Aldi pusztító szóvicceiről, most – gyereknap apropójából – ismét előrukkolt eggyel az üzletlánc – szúrta ki az Infostart.

Ezúttal egy lekvárt kínált akciósan, ám úgy illusztrálták a marketingesek, amitől mindenki csak a fejét fogja kínjában.

Íme:

Egyébként a kreatív.hu még tavasszal utánajárt, kik állnak az Aldi pusztító szóviccei mögött. Akkor a következő választ kapták: “Az Aldi a Facebookon keresztül a humor köré épített tartalmakkal törekszik a célcsoportjába tartozó vásárlók megszólítására. Mindez egy tudatos tervezési folyamat eredménye, amely mögött egy kreatív csapat áll, ami részben az Aldi saját online és social media kommunikációs csapatából, részben pedig ügynökségi szakemberekből áll. (…) A cél az volt, hogy a reklám- és sajtómegjelenésekhez hasonlóan egyedi, a versenytársaktól megkülönböztető stílust hozzunk létre“.

Kiemelt fotó: illusztráció, iStock

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top