Hatalmas felháborodást váltott ki az ausztráliai McDonald’s április tréfája. Nem azért, mert valamilyen gyenge faviccet találtak ki, mint az Aldi, épp ellenkezőleg, annyira jól sikerült a nem létező hamburger bevezetéséről szóló kamu bejelentés, hogy netezők százai most azt követelik, vegyék fel az étlapra a burgert.
A gyorsétteremlánc átverős bejelentése arról szólt, hogy McFry néven kapható új termékük, ami egy negyedfontos hamburger (quarter pounder) sült krumplival megpakolva.
„A legjobb Meki-hack mostantól rendelésre készül, amihez a klasszikus negyedfontost megpakoljuk Ausztrália kedvenc sült krumplijával – utalnak a közleményben arra, hogy elég sokan belerakják a hamburgerbe a krumplit, és egyben eszik a két ételt. – Szerezz egy McFry-t még ma. Tegnapig kapható” – válik nyilvánvalóvá a bejegyzés végére, hogy vicc az egész.
A Meki-rajongók egy része jót nevetett a poénon, másoknak viszont annyira megtetszett az ötlet, hogy felháborodtak. „Egyáltalán nem vicces, hogy ez egy tréfa! Simán vennék egy McFry-t” – írta egy nő. „Tisztára beindultam, amíg el nem olvastam az utolsó részt. Lehet, hogy a McDonald’snak tényleg árulnia kellene ilyen hamburgert” – adott hangot csalódottságának egy másik hozzászóló.
Egy válaszban a gyorsétteremlánc szóvivője igyekezett lehűteni a kedélyeket, és viccesen azt javasolta, hogy bárki vásárolhat egy hamburgerből és krumpliból álló „McFry DIY-készletet” az étteremben, és saját maga elkészítheti a különlegességet.
(Kiemelt kép: Unsplash)