nlc.hu
Gasztro
Ebben a ramenezőben tilos a telefont nyomkodni

Ebben a ramenezőben tilos a telefont nyomkodni

Japánban az egyik ramen étterem tulajdonosa úgy döntött, hogy véget vet az asztali telefonozásnak.

A tulajdonos azt mondta az UPI-nak, hogy megtiltja a vendégeknek a telefonhasználatot, szerinte így kevesebb időt töltenek a vendégek majd az asztaluknál, és így az ételek sem veszítenek majd a szépségükből. Egy tál ramenA kép csak illusztráció. Fotó: Getty Images

Kota Kai, a tokiói Debu-chan étterem tulajdonosa és üzemeltetője észrevette, hogy azok a vendégek, akik a leghosszabb ideig vártak azzal, hogy belekóstoljanak az eléjük tett tál ramenbe, általában YouTube-videókat néztek a telefonjukon.

Kai elmondta, hogy nem csak az aggasztja, hogy a vásárlók értékes ülőhelyeket foglalnak le csúcsidőben, hanem az is, hogy a vékony Hakata ramen tészta kinyúlik, mire a vendégek hozzányúlnának, és ez nem tesz jót a leves vizuális szépségének.

Az étteremtulajdonos először a Twitteren vetette fel az okostelefon-tilalom ötletét, és a pozitív visszajelzések hatására végül bevezette az új szabályt. A tulajdonos nem helyez ki táblát a telefontilalomról, hanem személyesen megy oda a vendégekhez és kéri meg őket, hogy az étkezés ideje alatt tegyék el a telefonjukat.

Ha otthon szeretnéd elkészíteni a híres japán fogást, azt is megteheted, itt egy remek recept.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top