Az év negyedik hosszú hétvégéje 4 és félszeres forgalomnövekedést hozhat, ez másfélszeres növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest a Szállás.hu adatai szerint – írja a Privátbankár.hu.
A vendégek zöme saját vagy mások tapasztalatai és véleménye alapján választ szálláshelyet, de ma már a vendégértékelések mellett egyre nagyobb a szerepe az inspirációs csatornáknak is. Ezek alapján egyre többen foglalnak úgy, hogy látnak, olvasnak egy izgalmas helyről, programról, látnivalóról, és ezek alapján indulnak útnak – mondta Drávai-Mészáros Judit marketingmenedzser.
Április utolsó hétvégéjén szezonhoz illeszkedő programokkal színesítik repertoárjukat a szálláshelyek, ugyanis bevált receptnek tűnik, hogy az ünnephez kapcsolódó extra élményt nyújtanak a látogatók számára. Vannak, akik hagyományőrző foglalkozásokkal várják vendégeiket, vagy épp a majálist idézik meg körhintával, ugrálóvárral és az elmaradhatatlan vattacukorral.