Öltözködjünk

Új márkák érkeznek Magyarországra

Egy régen várt ruházati- és egy kozmetikai cég is belép idén a magyar piacra, illetve több, már évek óta jelenlévő márka is bővíti a termékskáláját. Bemutatjuk az újdonságokat.

Gap

Az Árkád 2 bevásárlóközpontban nyílik majd meg idén nyáron a Gap első magyarországi márkaboltja. Az amerikai ruházati cégnek világszerte közel 3000 üzlete van, jócskán itt volt már az ideje, hogy hazánkban is nyissanak egyet. A budapesti boltban a női-, férfi-, gyermek- és babaruha-kollekció is kapható lesz.

Gap
Gap

A Gap az Egyesült Államok egyik kedvenc ruhamárkája, a kínálat javarészt letisztult, színes, kényelmes ruhadarabokból áll. Kimondottan erős a felhozatal sokoldalúan variálható, basic holmikból, de megtaláljuk náluk a legaktuálisabb trendeknek megfelelő cuccokat is. A márkát legfőképpen a komfortosan bohém öltözködés hívei fogják szeretni. Az árakat illetően a középkategóriás fast fashion boltok szokásos árfekvésére számíthatunk.

Sally Hansen

A márkát a világ vezető körömlakk-márkái között jegyzik: a termékeik valóban igényesek és jó minőségűek, a választék pedig bőségzavarral kecsegtet. A cég egyébként a főprofilnak számító körömlakkok, illetve kéz- és lábápoló termékek mellett ajakápolókat, szájfényeket, valamint szőrtelenítő készítményeket is árusít, azt azonban egyelőre nem lehet tudni, hogy ezek is kaphatók lesznek-e itthon.

Sally Hansen
Sally Hansen

 

És még…

A Bershka ugyan már évek óta jelen van Magyarországon, ám idén tavaszra bővítették termékskálájukat, mégpedig egy női sportruha-kollekcióval, mely a nyolcvanas évek aerobik-őrületének stílusát idézi, jellegzetes szabásvonalakkal, fekete-fehér és persze neon színekkel. A kollekcióban akad néhány kifejezetten meglepő holmi, például egy mindössze hasig érő, átlátszó esőkabát, egy flitteres melegítő vagy épp egy ezüstszínű, necchálós atlétatrikó, ugyanakkor találhatunk köztük valóban praktikus, hordható darabokat.

Bershka sport
Bershka sport

A hazánkban szintén régóta jelenlévő, spanyol Mango márka várhatóan ősszel jelentkezik majd új termékkörökkel. Egyrészt fehérnemű- és sportruha-kollekciót dobnak piacra, melyben fitness-, jóga- és futóruhák szerepelnek, másrészt pedig elindítják a Mango Kids vonalat a 3-12 év közötti gyerekek számára. A cég emellett azt tervezi, hogy 2014-től plus size kollekciókat is árusít majd.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top