Snoop Dogg, rapnagypapa elég nehezen viseli, hogy a koronavírus-járvány miatt most sokkal több időt kell otthon töltenie, mint egyébként. Legutóbb már ott tartott, hogy kimenekült a házból a kocsijába és a Jégvarázs zenéjét bömböltette, kissé üveges szemekkel.
Talán ezért sem véletlen, hogy őt választották a SodaStream szódagép legújabb reklámjához főszereplőnek – írja az AdWeek. A rapper ugyanis elmondja, hogy most egy picit máshogy zajlik az élet, ezért a fontos apróságokra kell koncentrálni és élvezni az élet apró örömeit.
A reklámban látható néhány zavarba ejtő képsor, amelyen Snoop gyerekeit is a rapper kelti életre, ennél azonban lényegesebb, hogy bár egy szódagépet reklámoz, a zenész kifejti, hogy mekkora problémát okoz a Földnek a műanyag hulladék, így az cselekszik helyesen, aki eldobható flakonok helyett újratölthető, többször használható palackokból fogyasztja a kedvenc italát – jelen esetben a szódavizet. Ehhez ráadásul egy számítógépes animáció segítségével létrehozott teknőctől is támogatást kap, aki raptehetségét is megcsillogtatja a kisfilmben.
Snoop Dogg egyébként elkötelezett környezetvédő, aki komoly befektetéssel szállt be a hús helyettesítésére alternatív termékeket fejlesztő Beyond Meat nevű vállalkozásba.
Még több Snoop Dogg az nlc-n:
- Snoop Dogg kinevezte magát a világ legszexibb férfijának
- Gyászol Snoop Dogg, meghalt a barátja
- Snoop Dogg szókimondó üzenetet küldött az amerikai elnöknek